سامانه مرکز فرماندهی و کنترل رزمی فکور در مدار عملیاتی قرار گرفت

سامانه مرکز فرماندهی و کنترل رزمی فکور در مدار عملیاتی قرار گرفت

سامانه فرماندهی و کنترل هوشمند تاکتیکی که سال گذشته در قرارگاه پدافند هوایی رونمایی شده بود، صبح امروز همزمان با رزمایش مشترک محرم در مدار عملیاتی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سامانه فرماندهی و کنترل هوشمند تاکتیکی که سال گذشته در قرارگاه پدافند هوایی رونمایی شده بود، صبح امروز همزمان با رزمایش مشترک محرم در مدار عملیاتی قرار گرفت.

براساس این گزارش سامانه فرماندهی و کنترل هوشمند «فکور» برابر با راهبردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در خصوص دفاع هوایی کشور و بهره برداری در زمان تهدید و بحران به صورت تاکتیکی، طراحی و ساخته شده است. با ورود این سامانه به قرارگاه، عملاً با گذر از مرحله مکانیزاسیون، هوشمندسازی شبکه فرماندهی و کنترل قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) تحقق می یابد.

این سامانه برای اولین بار و با محوریت معاونت فاوا قرارگاه پدافند هوایی و با روش های جدید و نوین در مدیریت پروژه، استفاده از تجهیزات سخت افزاری مشابه و ایجاد قابلیت انعطاف در نرم افزار مورد نیاز سامانه، کاملا منتطبق با سامانه Socبومی در پروژه پیامبر اعظم(ص) طراحی و ساخته شده است.

سامانه فرماندهی و کنترل هوشمند تاکتیکی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) قابلیت جمع آوری اطلاعات از تمام منابع اطلاعاتی مرتبط با دفاع هوایی شامل حساسه‌های پسیو و اکتیو اعم از رادارهای نظامی و کشوری، سامانه های شنود و سیگنالی، عناصر دیدبانی، مراکز فرماندهی و کنترل هم جوار سامانه های موشکی را داشته و با پردازش و تلفیق اطلاعات و داده های ورودی، ضمن ارائه تصویر یک پارچه از منطقه تحت مسئولیت در خصوص نظارت و کنترل سامانه های دفاع هوایی، هواپایه و زمین پایه اقدام می کند.


نظرات شما عزیزان:

ناصری
ساعت4:53---29 مهر 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ دو شنبه 27 مهر 1394برچسب:سامانه ، هوشمند ، پدافند ، خبیر, ] [ 21:11 ] [ رحیم ]
[ ]